Hanna Löfqvist, Vänsterpartiets kandidat nummer 2, besöker Bohuslän!

Hon besöker först Mölndal, fredag den 29 maj där ska hon delta torgmöte på Alberts Torg, kl.14.00. På lördag är hon i Lysekil, kl. 11.00-12.00 på Lysekil Torget och efter det i Uddevalla, kl. 13.00-14.00 framför Åhléns

Hennes svar till frågan "vilka frågor tycker du är viktiga att driva i EU?" är "- Motstånd mot överstatlighet, försvar av svenska kollektivavtalsmodellen. Kvinnors rättigheter är mänskliga rättigheter. Jämställdhet samt behovet av att reglera den inre marknaden som nu sätter konkurrens före välfärd."

Hon är 31 år gammal och arbetar som kvinnopolitisk sekreterare.

Hennes program i Bohuslän:

Fredag, 29 maj                            14.00 –                Torgmöte         Alberts Torg – Mölndal Centrum

Lördag, 30 maj                             11.00 – 12.00   Torgmöte         Lysekil Torget – Lysekil

13.00 –                Torgmöte         Framför Åhléns – Uddevalla Centrum

15.00                  Pressträff         Partilokalen, Folkets Hus – Uddevalla