Riksdagsledamöter från vänsterpartiet besöker Komvux i Mölndal och Villa Aurora

Vänsterpartiets riksdagsgrupp reser nästa vecka, som är plenifri, ut i landet på studiebesök. Mölndals enda riksdagsledamot, Wiwi-Anne Johansson, vänsterpartiet, besöker tillsammans med ledamöterna Kent Persson och Gunilla Wahlén bland annat Komvux i Mölndal den 5 november kl 14.30 och kl 18.00 på Villa Aurora.

Riksdagsledamöterna kommer till Villa Aurora klockan 18.00 den 5 november.

På kvällen kommer man att kunna träffa riksdagsledamöterna Kent Persson och Gunilla Wahlén  på Villa Aurora på den 5 november klockan 18.00 med kaffe och diskutera om politiska dagsläget. Kanske lite kort varsel säger Wiwi-Anne Johansson. Det har klarnat lite sent med programmet och från början skulle Kent och Gunilla åka hem onsdag eftermiddag. Nu blir dom kvar onsdag kväll och jag fick idén att ordna träff på onsdag kväll i Villa Aurora.

Ordförande för vänsterpartiet i Mölndal Ronny Lindqvist uppmanar medlemmarna att komma till möte fast det är med kort varsel.