Välkommen till Vänsterpartiet i Bohuslän

Vänsterpartiet Bohuslän omfattar 14 kommuner. Från Strömstad i norr till Mölndal i söder.
På vår hemsida hittar Du de svar eller länkar du behöver för att komma i kontakt med Vänsterpartiet. Om inte, eller om du önskar svar på någon specifik fråga, sänd oss ett mail till vår e-postadress eller ring till 0733 413 000.

Vi ser med nöje fram emot en dialog med både medborgare och medlemmar. I vår förslagslåda tar vi emot tips, ris och ros rörande vår verksamhet. Du kan t ex lämna förslag på motioner eller andra initativ som just du menar vänsterpartiet borde driva på i. Dessutom ser vi gärna att du sänder in konkreta debattartiklar till vår hemsida. Och du behöver absolut inte vara medlem i vänsterpartiet för att få din text publicerad. Vill du inte skriva några längre artiklar går det också bra att använda vår gästbok. Du har också möjlighet att dela med dig av tips om aktiviteter i vårt område eller användbara länkar. På sikt hoppas vi också kunna hålla omöstningar i mer eller mindre kontroversiella frågeställningar som berör vårt län eller medlemskommuner.

Ombudsman: Hamza Demir,0733 413 000 ,031 44 46 68
Mail: [email protected]