Välkommen till vår nya hemsida

Just nu är det kanske lite tomt här på vår hemsida. Vi har skaffat oss ett nytt publiceringsverktyg för hemsidan och kommer succesivt att fylla på med innehåll. Vi hoppas att sidan ska bli spännande och intressant för dig som besökare. Här ska du både kunna hitta information och lämna dina egna spår.
Vi ser med nöje fram emot en dialog med både medborgare och medlemmar. I vår förslagslåda tar vi emot tips, ris och ros rörande vår verksamhet. Du kan t ex lämna förslag på motioner eller andra initativ som just du menar vänsterpartiet borde driva på i.
Dessutom ser vi gärna att du sänder in konkreta debattartiklar till vår hemsida. Och du behöver aboslut inte vara medlem i vänsterpartiet för att få din text publicerad. Vill du inte skriva några längre artiklar går det också bra att använda vår gästbok.

Du har också möjlighet att dela med dig av tips om aktiviteter i vårt område eller användbara länkar. På sikt hoppas vi också kunna utveckla ett nyhetsbrev som du skall kunna prenumera på, hålla omöstningar i mer eller mindre kontroversiella frågeställningar som berör vårt län eller medlemskommuner.